April 8, 2014

Boho vibes


H&M naprawdę zaszaleli z sesją nowej kolekcji z udziałem Mirandy Kerr. Poza spódniczką, którą pokazałam Wam ostatnio, spodobała mi się ta bluzka. Pamiętam, jak nosiłam podobne ponad 10 lat temu. Chociaż myślałam, że nigdy już się w coś takiego nie ubiorę, to jednak mi się zdarzyło. Miałam jednak mały problem ze znalezieniem jej w sklepie. Małe rozmiary szybko zniknęły z półek, można było znaleźć je jedynie na Allegro 2 razy drożej, niż w sklepie. Trochę irytujące, ale widocznie to świetny interes. Ja jednak postanowiłam nie dawać komuś możliwości łatwego zarobku i cierpliwie poczekałam, aż znalazłam w sklepie w moim mieście bluzkę w cenie producenta.

Have I already mentioned how much I like the new collection of H&M, especially clothes that Miranda Kerr is wearing on promotional photos? I'm sure I did it in my previous post when I showed you my pink skirt. This blouse is from the same collection and I adore it too. I remember I used to wear blouses like this 10 years ago. I thought I would never wear a similar one again, but recentely I've totally changed my mind.


LABELS:
shirt - H&M | skirt - H&M | heels - Aldo

| Facebook | Twitter | Lookbook | Instagram | Bloglovin |

20 comments:

  1. też pamiętam tego typu bluzki, było ich pełno, ale trzeba przyznać jest to bardzo wdzięczny fason, co twój zestaw jest tego dowodem :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz, i zgadzam się co do nowej kolekcji H&M z moją ukochaną Miranda Kerr. Polowałam na tą różową spódniczkę dość długi czas i niestety się nie doczekałam.

    ReplyDelete
  3. bardzo podoba mi sie Twoj zestaw, ciekawe polaczenie spodniczki w kolorze pudrowym i mocnego akcentu w postaci motywu zebry na butach. I ta burza wlosow niestarannie ulozonych- wszystko wyglada tutaj idealnie!!! :)

    ReplyDelete
  4. amazing top, love it!!
    new look on my blog!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2014/04/total-look-sales.html

    ReplyDelete
  5. bluzka sama w sobie ciekawa, ale chyba proporcje coś się tutaj zaburzyły... zdecydowanie ubrałabym do niej spodnie ;)

    ReplyDelete
  6. fantastycznie wyglądasz a bluzka boska;)

    ReplyDelete
  7. śliczna stylizacja ; D

    ReplyDelete
  8. That pink top is so pretty and your legs are amazing in those tights. Wow :)

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. no właśnie czy ktoś zna odpowiedź dlaczego małe rozmiary tak szybko znikają z półek?

    ReplyDelete
  10. widziałam takie bluzki w H&M i się zastanawiałam czy ją kupić ;) super wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  11. Perfect!
    http://nataliesclothes.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo podobają mi się szpilki :) Mam chyba podobne :)

    ReplyDelete
  13. Bluzeczka jest świetna, bardzo dziewczęca i idealna na ciepłą wiosne :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  14. jesteś cudna!:)
    zobaczyłam na modnej polce, weszłam i zostaje:)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Cudownie wyglądasz, mega dziewczęco, uroczo! :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete